Øget interesse for rejser til USA. Rejsebureau udvider porteføljen

Øget interesse for rejser til USA. Rejsebureau udvider porteføljen

Rejsebureauet TUI mærker en øget interesse for at købe rejser til USA, og udvider derfor deres program, så porteføljen nu tæller ti amerikanske destinationer. I år har TUI solgt over dobbelt så mange rejser til USA som sidste år.

TUI’s portefølje til USA tæller i forvejen New York og Florida. De nye destinationer er: Los Angeles, Boston, San Diego, San Francisco, Chicago, Las Vegas, Washington og New Orleans. “Vi følger hele tiden efterspørgslen og investerer i en udvidelse af vores produktportefølje, så der er noget for enhver smag. USA forbliver en spændende destination, som mange danskere ønsker at udforske. Vi er glade for, at vi nu kan tilbyde endnu flere destinationer til USA, end hvad vi har haft tidligere,” siger Mikkel Hansen, kommunikationschef hos TUI.

New York, Florida og San Francisco er de tre amerikanske destinationer, som er mest populære blandt danskerne i år. Oktober, november og december er blandt de mest populære måned for danskerne at besøge USA i.

Share